Başlangıç > Sor Soruştur > ASUS K52JC Kamera Ters Gösteriyor!!!

ASUS K52JC Kamera Ters Gösteriyor!!!

K52jc Markalı laptopumun kamerası ters gösteriyordu.Bu sorun için haftalarca uğraştım ve çözümü buldum arkadaşlar.Sizlerle paylaşmak istedim umarım yararlı olur :D

1.Adım -> bütün driver lar yüklü ve güncel iken yüklemenz gereken Virtual Camera programının kurulu olduğundan emin olunuz.Driverlarınızı yüklemek –>> için önce laptop markanızın tespitini yapın (ASUS marka laptop unuz için):

Marka tespiti için tıklayınız…

Ve option 1′i otomatik seçim için tıklayınız.Buradan işletim sisteminizi ve kaç bitlik olduğu seçimini yapınız.

Bütün kamera driver larını en güncel şekilde burda bulabilirsiniz :)

Yüklemeler bittikten sonra…

2.Adım -> Virtual Camera programını kurduktan sonra çalıştırıp,simgeler bölümünde sağ klik Setting->Virtual Camera seçeneklerine tıklayınız.

3.Adım ->Gelen menüden Device Setting seçeneğine tıklayınız…

4.Adım ->Bi sonraki pencereden son işlem olarak Görüntüyü Döndürme seçeneğini aktif hale getiriniz.Programı tekrar başlatın.Sorunun hallolduğunu göreceksiniz…

ASUS K52JC markalı laptopunuzda karşılaşacağınız sorunlarda kdryzn@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz kolay gelsin :D

Not!!! : Bakın arkadaşlar bir takım sorular soruyorsunuz elimden geldiğince yanıt vermeye ve yardımcı olmaya çalışıyorum.Fakat mail attıktan sonra yanıt gelip gelmediğini kontrol ediniz dönüt verdiğim halde dönüt alamadıklarım oluyor.

Kategoriler:Sor Soruştur
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

